Over
Pro Bloz
Over Pro Bloz
Over Pro Bloz
Over Pro Bloz
Over Pro Bloz
Twee ondernemers, oud-collega’s en, niet onbelangrijk, ervaren professionals. Combineer dit met een enorme drive om dingen “gewoon” goed te regelen en de wil om een eigen invulling te geven aan flexibiliteit en klantgerichtheid en je hebt de basis voor het ontstaan van Pro Bloz.
Aanpakken, organiseren, plannen en regelen…bij Pro Bloz draait alles om ontzorgen op (financieel) administratief en HR-gebied voor zzp-ers en het mkb, zodat jij als ondernemer weer tijd hebt voor groei, focus en structuur van je eigen onderneming. Dat is waar wij energie uit halen en het allerliefst onze kennis en ervaring voor inzetten. Zo kan iedereen doen waar hij of zij goed in is.
Het is voor ons belangrijk om altijd up tot date te zijn en ons continue te blijven uitdagen, uitvinden en ontwikkelen. Dit doen we door onder andere het volgen van trainingen of webinars. Doordat we dit doen kunnen we onze dienstverlening optimaliseren en stemmen we deze volledig en tijdig af op de continue veranderende wet -en regelgeving.
Bij Pro Bloz is samenwerking het uitgangspunt. Samenwerken allereerst met jou als klant, maar ook het naadloos samenwerken achter de schermen, waardoor wij altijd alle twee volledig op de hoogte zijn van wat er speelt of moet gebeuren voor jou of jouw werknemers. Het maakt niet uit wie je spreekt of mailt. Bij Pro Bloz loopt voor jou en jouw onderneming alles altijd gewoon door, het hele jaar; wij zijn er wanneer jij het nodig hebt.
Wij zijn ervan overtuigd dat deze manier van samenwerken Pro Bloz uniek maakt en onze klanten hierdoor de meest optimale manier van ondersteunen, adviseren of ontzorgen kunnen ervaren.
Twee ondernemers, oud-collega’s en, niet onbelangrijk, ervaren professionals. Combineer dit met een enorme drive om dingen “gewoon” goed te regelen en de wil om een eigen invulling te geven aan flexibiliteit en klantgerichtheid en je hebt de basis voor het ontstaan van Pro Bloz.
Aanpakken, organiseren, plannen en regelen…bij Pro Bloz draait alles om ontzorgen op (financieel) administratief en HR-gebied voor zzp-ers en het mkb, zodat jij als ondernemer weer tijd hebt voor groei, focus en structuur van je eigen onderneming. Dat is waar wij energie uit halen en het allerliefst onze kennis en ervaring voor inzetten. Zo kan iedereen doen waar hij of zij goed in is.
Het is voor ons belangrijk om altijd up tot date te zijn en ons continue te blijven uitdagen, uitvinden en ontwikkelen. Dit doen we door onder andere het volgen van trainingen of webinars. Doordat we dit doen kunnen we onze dienstverlening optimaliseren en stemmen we deze volledig en tijdig af op de continue veranderende wet -en regelgeving.
Bij Pro Bloz is samenwerking het uitgangspunt. Samenwerken allereerst met jou als klant, maar ook het naadloos samenwerken achter de schermen, waardoor wij altijd alle twee volledig op de hoogte zijn van wat er speelt of moet gebeuren voor jou of jouw werknemers. Het maakt niet uit wie je spreekt of mailt. Bij Pro Bloz loopt voor jou en jouw onderneming alles altijd gewoon door, het hele jaar; wij zijn er wanneer jij het nodig hebt.
Wij zijn ervan overtuigd dat deze manier van samenwerken Pro Bloz uniek maakt en onze klanten hierdoor de meest optimale manier van ondersteunen, adviseren of ontzorgen kunnen ervaren.
Twee ondernemers, oud-collega’s en, niet onbelangrijk, ervaren professionals. Combineer dit met een enorme drive om dingen “gewoon” goed te regelen en de wil om een eigen invulling te geven aan flexibiliteit en klantgerichtheid en je hebt de basis voor het ontstaan van Pro Bloz.
Aanpakken, organiseren, plannen en regelen…bij Pro Bloz draait alles om ontzorgen op (financieel) administratief en HR-gebied voor zzp-ers en het mkb, zodat jij als ondernemer weer tijd hebt voor groei, focus en structuur van je eigen onderneming. Dat is waar wij energie uit halen en het allerliefst onze kennis en ervaring voor inzetten. Zo kan iedereen doen waar hij of zij goed in is.
Het is voor ons belangrijk om altijd up tot date te zijn en ons continue te blijven uitdagen, uitvinden en ontwikkelen. Dit doen we door onder andere het volgen van trainingen of webinars. Doordat we dit doen kunnen we onze dienstverlening optimaliseren en stemmen we deze volledig en tijdig af op de continue veranderende wet -en regelgeving.
Bij Pro Bloz is samenwerking het uitgangspunt. Samenwerken allereerst met jou als klant, maar ook het naadloos samenwerken achter de schermen, waardoor wij altijd alle twee volledig op de hoogte zijn van wat er speelt of moet gebeuren voor jou of jouw werknemers. Het maakt niet uit wie je spreekt of mailt. Bij Pro Bloz loopt voor jou en jouw onderneming alles altijd gewoon door, het hele jaar; wij zijn er wanneer jij het nodig hebt.
Wij zijn ervan overtuigd dat deze manier van samenwerken Pro Bloz uniek maakt en onze klanten hierdoor de meest optimale manier van ondersteunen, adviseren of ontzorgen kunnen ervaren.
Twee ondernemers, oud-collega’s en, niet onbelangrijk, ervaren professionals. Combineer dit met een enorme drive om dingen “gewoon” goed te regelen en de wil om een eigen invulling te geven aan flexibiliteit en klantgerichtheid en je hebt de basis voor het ontstaan van Pro Bloz.
Aanpakken, organiseren, plannen en regelen…bij Pro Bloz draait alles om ontzorgen op (financieel) administratief en HR-gebied voor zzp-ers en het mkb, zodat jij als ondernemer weer tijd hebt voor groei, focus en structuur van je eigen onderneming. Dat is waar wij energie uit halen en het allerliefst onze kennis en ervaring voor inzetten. Zo kan iedereen doen waar hij of zij goed in is.
Het is voor ons belangrijk om altijd up tot date te zijn en ons continue te blijven uitdagen, uitvinden en ontwikkelen. Dit doen we door onder andere het volgen van trainingen of webinars. Doordat we dit doen kunnen we onze dienstverlening optimaliseren en stemmen we deze volledig en tijdig af op de continue veranderende wet -en regelgeving.
Bij Pro Bloz is samenwerking het uitgangspunt. Samenwerken allereerst met jou als klant, maar ook het naadloos samenwerken achter de schermen, waardoor wij altijd alle twee volledig op de hoogte zijn van wat er speelt of moet gebeuren voor jou of jouw werknemers. Het maakt niet uit wie je spreekt of mailt. Bij Pro Bloz loopt voor jou en jouw onderneming alles altijd gewoon door, het hele jaar; wij zijn er wanneer jij het nodig hebt.
Wij zijn ervan overtuigd dat deze manier van samenwerken Pro Bloz uniek maakt en onze klanten hierdoor de meest optimale manier van ondersteunen, adviseren of ontzorgen kunnen ervaren.